Tagastamine

hotlips.ee veebipoest ostetud kaubale kehtivad Eesti Vabariigi seadustes ettenähtud garantii ja tagastamise kord.

Ostetud kaubale kehtib alates kauba kättesaamisest 14 päevane kauba tagastamisõigus.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

Toode

Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja orginaalpakendis.

Avatud pakendiga kosmeetika, aluspesu ja parfümeeriatooted tagastamisele ei kuulu. Samuti ei kuulu tagastamisele tooted mille kasutamist (või mittekasutamist) ei ole võimalik kontrollida.

Tagastada ei saa kaupa, mis ei ole kõlblik tagastamiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning kui see on peale kohaletoimetamist avatud.

Toote tagastamine

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus vabas vormis, ning saata see e-posti aadressile [email protected] hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Toote saad tagastada Hotlips Maardu esindusse (Vana-narva mnt 20B, Maardu) või pakiautomaatide kaudu.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Tagastamiseks on kaks võimalust:

  • Tagastada Hotlips Maardu esindusse (Vana-narva mnt 20B, Maardu).

Selleks palume eelnevalt ära täita avaldus ning tagastada täiskomplektne toode koos ostuarvega.

Avaldus kauba tagastamiseks võimalik täita ka esinduses.

Hotlips´i esinduse lisainfo leiate siit: https://www.hotlips.ee/kauplused

  • Tagastamine pakiautomaadiga

Kui tellisid kauba Itella SmartPost pakiautomaadiga

Itella SmartPost puhul on meil tellitud tagastusteenus, mis tähendab seda, et Sina ei pea kauba tagastamise hetkel selle eest eraldi tasuma.

Pakiautomaadis tuleb valida menüüst “Kauba tagastamine” ning järgida automaadi edasisi juhiseid.

Rohkem infot leiate https://itella.ee/kuidas-pakki-tagastada/ .

Kui tellisid kauba DPD pakiautomaadiga

DPD puhul on meil tellitud tagastusteenus, mis tähendab seda, et Sina ei pea kauba tagastamise hetkel selle eest eraldi tasuma.

Tagastamiseks DPD pakiautomaati pakenda tagastatav kaup korralikult ning kleebi pakile peale kaubaga kaasas olnud DPD tagastussilt.  Seejärel leia endale lähim DPD pakiautomaat ja vali ekraanilt „Saada pakk“ ja seejärel „Saada eelvormistatud pakk“. Skaneeri pakisildi triipkood pakiautomaadis ja vali paki suurus. Pane pakk kappi, sulge uks ning kinnita paki üleandmine.

Kui tellisid kauba Omniva pakiautomaadiga

Omniva pakiautomaadi puhul on meil tasuta tagastusteenus, mis tähendab seda, et Sina ei pea kauba tagastamise hetkel selle eest eraldi tasuma.

Kauba tagastamiseks tuleb see korralikult pakendada ja viia see samasse pakiautomaati, millest paki kätte said. Pakiautomaadis tuleb valida menüüst „Tagasta pakk“. Seejärel sisesta SMS-ga või e-kirjaga saadud tagastuskood.

Kui tellisid kauba Venipak pakiautomaadiga

Venipak pakiautomaadi puhul on meil tasuta tagastusteenus, mis tähendab seda, et Sina ei pea kauba tagastamise hetkel selle eest eraldi tasuma.

Kauba tagastamiseks tuleb see võtta ühendust e-maili teel [email protected] ja me saadame tagastuskoodi, siis tuleb korralikult pakendada ja viia see samasse pakiautomaati, millest paki kätte said. Pakiautomaadis tuleb valida menüüst „Tagasta pakk“.

Kui tellisid kauba kulleriga

Palun võta kauba tagastamiseks meiega ühendust e-maili teel [email protected] ja leiame sobivaima lahenduse.

Toote väärtuse vähenemine

Tagastamisele kuuluva kauba halvenemise korral vastutab ostja kauba kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest juhul, kui ta on kaupa kasutanud muul viisil, kui on vaja selle olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Selleks et veenduda kauba olemuses, omadustes ja toimimises, võib ostja seda käsitseda ja kasutada üksnes nii nagu tal lubatakse tavapäraselt seda teha poes. Muu hulgas loetakse kauba väärtus vähenenuks ka juhul, kui toote pakend on kahjustunud.

hotlips.ee ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud:

  • juhendile märgitud ja/või soovitustele mittevastava kasutamise tõttu
  • juhendile ja/või soovitustele mittevastava säilitamise tõttu Ostja poolt
  • Kliendi poolt tahtlikult või tahtmatult põhjustatud kahjustuste tõttu

Raha tagastamine

Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse Kliendile koheselt, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel taganemisavalduse kättesaamisest.

Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Vaidlemine ja muud tingimused

Juhul, kui Ostja ei ole nõus tasaarvestamise teates näidatud väärtuse vähenemisega, on Ostjal õigus kaasata toote väärtuse vähenemise kindlakstegemiseks sõltumatu ekspert. Ekspertiisiga seotud kulud jagatakse pooleks Ostja ja HOTLIPS'i vahel, va. juhul, kui ühe poole seisukoht osutub ilmselt põhjendamatuks. Sellisel juhul kannab ekspertiisiga seotud kulud pool, kelle seisukoht osutus ilmselt põhjendamatuks.

Kliendil on võimalik pöörduda tarbijakaitseameti tarbijakaebuste komisjoni poole, kelle pädevuses on lahendada lepingust tulenevaid vaidlusi kui vaidlusaluse kauba maksumus on üle 20€ (kaebuse läbivaatamine komisjonis tasuta).