Mis on tupekuulid ja kuidas neid kasutada?

tupekuulid
Tupekuule on kasutatud juba sajandeid, et treenida vaagnapõhjalihaseid, mis hakkavad lõtvuma alates 30. eluaastast või varem, kui kogete stressi, sünnitate, teid vaevab pidev kõhukinnisus, teil on halb rüht või teil on olnud tugev kaalutõus. Siit loetelust kindlasti leidsite miskit, mis teid kõnetab ja see peaks panema mõtlema vaagnapõhjalihaste treeningule. Tupekuulidega saate treenida ükskõik, mis ajal ja kohas, see pole raske ega tüütu ja sinu keha tänab sind. Vaagnapõhjalihased toetavad sinu emakat ja siseelundkonda ehk lihaste lõtvudes tekivad probleemid põiepidamatusega ja orgasme on raskem saada, lisaks tugevate lihastega pakud partnerile suuremat naudingut. Tupekuulid on mittekirurgiline viis nende probleemide ennetamiseks ja lahendamiseks.
 
Kuidas teada saada, et lihased on lõtvunud? Proovige peatada oma uriinijuga, need ongi need lihased, mis seda reguleerivad, kui suudate seda teha siis super, kuid kui mitte siis peaks lihaseid tugevamaks treenima. Palun ärge katsetage seda väga tihti, see tekitab põiepõletikku!
 
Paljud naised on saanud lahti põiepidamatuse probleemist, kuid mis kõige tähtsam- naised on hakanud saama tugevamaid orgasme ja naudinguid, mida enne polnud kogetud. See valmistab rõõmu nii sulle kui ka su partnerile.
Soovitame omaltpoolt valida endale Nova tupekuulid, komplekti kuulub 3 erineva suuruse ja raskusega kuuli, et pidevalt oleks võimalus areneda ja vahetada raskusi. Alguses kandke kõige kergemat ühe palliga tupekuuli 30 minutit iga päev kuu aega järjest.Siis kandke 75g tupekuuli ja viimasena 95g. Lisaks pöörlevad raskused sees võivad tekitada võnkeid, mis põhjustavad lihaste kokkutõmbeid.
 
20. august 2021
Kas teile meeldis see postitus?
0
0