Hot Lips Erootikakauplus - Teeme elu paremaks! |
MEIE POED | |
märkamatult ja eelkõige usaldusväärselt kuni koduukseni. - Maaletoojana hoiame hinnad alati soodsad. Kaubavalikus on üle 9500 erineva toote, mis kõik on meil laos kohe olemas.
Tere tulemast tutvuma kaupavalikuga kohapeale Vana Narva mnt 20B . Nüüd üle 2000m2 kahel korrusel . Saadaval ka suured numbrid ja plus suurused naistele . Candy Shoes kingadel saadaval numbrid 36 - 45 . Tere Tulemast
Lühidalt öeldes: oleme lihtsalt käsitletav ja täisteenust pakkuv erootikapood!
KIIRED TARNED JUBA JÄRGMISEKS ÄRIPÄEVAKS
TELLIMUSINFO: 6616988 (E-L 10-20)
HOT LIPS EROOTIKAKAUPLUS - KOHT TURVALISTEKS OSTUDEKS
RELIKA OÜ |
|
Võta ühendust
KKK
1. Kui kiiresti jõuab pakk kohale peale tellimuse sooritamist?
Harjumaal 1-2 päeva pärast tellimust, kui tellimus on esitatud tööpäevadel E-R ja raha on üle kantud. Kaugemale aga võib päev-paar kauem minna. Laupäeval ja pühapäeval sooritatud tellimused saadetakse välja alles esmaspäeval. Palun varuda kannatust ja lugeda esmalt läbi needsamad küsimused ja vastused, seejärel alles võtta ühendust e-maili teel.
Lisainfo:
2. Kas minu poolt tellitud kaup on laos olemas?
Kaup on olemas, kui toote juures asuval rohelisel taustal asetseb kiri “Laos”. Kaup on aga otsas, siis kui toote juures asuval punasel taustal asetseb kiri “Laost otsas”.
3. Kuidas tellitud toote kätte saan?
Toote saate kätte vastavalt valitud kohale toimetamise viisi alusel. Intella Smartpost, Post24 või Tavapost valides. Smartposti või siis Post24 valides, sisestate teile sobiva pakiautomaadi asukoha ning kui pakk kohal, saadetakse teie mobiiltelefoni uksekood, mis avab ukse kus on teie pakk. Seega palun kontrollida enne tellimuse sooritamist oma kontaktandmed, erilise tähtsusega on mobiiltelefoninumber. Tavapostiga tellides saadetakse teie pakk lähimasse postkontorisse, ning edaspidi võetakse teiega ühendust kirja teel.
4. Kas minu tellimus on sooritatud?
Esmalt vaadatakse kas tellija on raha ära maksnud, seejärel tegeletakse tellimusega edasi. Jah, raha tuleb ennem üle kanda, kui pakki koostama hakkame. Seega palun kontrollige, kas teie kontolt on raha üle kantud meie kontole.
5. Kas e-poest tellitud tootega saab kaasa ka garantii?
Garantii kehtib vaid “Lelo” toodetel.
6. Kas toodet saab tagastada?
Saab küll, kui toode on koheselt pärast pakendist avamist katkine või rikkis ning ei täida lubatud funksioone. Kui soovite toodet tagastada siis võtta ühendust e-maili teel. Toode tagastada kas tavaposti teel või tuua Vana-Narva mnt 20b.
NB! Enne toote tagastamist kindlasti võtta ühendust e-maili teel.
7. Kas ma pean registreerima kasutajaks, et tellimust esitada?
Ei pea. Tooteid saate tellida nii külalisena kui registreeritud kliendina. Kui aga soovite ka edaspidi meie e-poest tellida, siis soovitame luua oma konto. Tellimuse vormistamine on lihtsam ja kiirem tänu eeltäidetud aadressiväljadele.